KLUBIN TOIMINTASUUNNITELMA KAUDELLA 2021 - 2022

Kauden 2021-22 toimintasuunnitelma laadittiin klubiseminaarissa 4.9.2021 ja tullaan vahvistamaan vuosikokouksessa 6.10.2021

Kausi 2021-2022 on Lions Club Espoo/Cityn kahdeskymmenesyhdeksäs toimikausi. Tällä kaudella klubin toiminnan pääpainopiste on tuttuun tapaan palveluaktiviteeteissa, jotka rahoitetaan varainhankinta-aktiviteeteilla.

Vaikka Covid19-pandemian vaikutus näyttää hellittävän rokotuskattavuuden ansiosta, niin kauden kaikkien aktiviteettien järjestäminen ei ole välttämättä mahdollista. Tärkeää on kuitenkin seurata tilannetta ja toimia sen mukaisesti. Epidemia saattaa myös mahdollistaa uusia aktiviteetteja ”pop-up” -hengessä”.

Kauden teemana on ”Hyvä mieli tekemällä Hyvää” muistuttaen, että vaikka aktiviteettien toteuttaminen voi olla työlästä, niin onnistunut aktiviteetti palkitsee myös tekijänsä.

Klubiviihtyvyydestä pyritään pitämään huolto järjestämällä yhteisiä tapahtumia.

Noudatamme toiminnassamme myös Suomalaisen lionstoiminnan toiminta-ajatusta:
Teemme yhdessä työtä paikallisella, kansallisella ja kansainvälisellä tasolla lasten ja nuorten terveen elämän ja kehityksen turvaamiseksi sekä ikääntyneiden, perheiden, vammaisten ja muiden apua tarvitsevien tukemiseksi.
Toiminta tarjoaa jäsenelle mahdollisuuden toimia sosiaalisessa yhteisössä, kehittyä ihmisenä ja kehittää johtamistaitoja sekä solmia kontakteja kotimaassa ja ulkomailla.

Klubin sähköposti:
espoo.city(at)lions.fi