Klubin aktiviteetit

PALVELUAKTIVITEETIT:

Eniten aktiviteettitunteja on klubilaisillamme kertynyt  viime vuosina "Karjalan Apu"-aktiviteetin parissa.
Mutta nyt tämä aktiviteetti on päättynyt, koska Karjalan Apu ry on lopettanut humanitäärisen avun viemisen Venäjän Karjalaan lähes kokonaan.

Tämän aktiviteetin aikana klubimme keräsi avustustavaraa (vaatteita, huonekaluja, yms.) useita satoja tonneja ja klubimme "oma juttu" oli käytettyjen tietokoneiden kunnostus ja välittäminen Karjalan Apu ry:n kautta eri oppilaitosten, sairaaloiden yms. käyttöön Karjalassa. Tietokoneita toimitettiin yli 500 kappaletta.

Paikallisista aktiviteeteistä on useiden vuosien ajan ollut tärkeimpänä Karhukallion lastenkoti Espoossa.

Ja olemme myös järjestäneet Auta Lasta Auta Perhettä keräyksiä .
Lue tästä lisää https://jellona.info/toiminta/kotimaiset-aktiviteetit/auta-lasta-auta-perhetta/

VARAINKERUU:

Toimintaamme olemme rahoittaneet mm. arpajaisilla ja kirpputorimyynnillä ja järjestämällä viinipruuveja.
Olemme olleet mukana jo perinteeksi muodostuneessa Tapiolan Talviriehassa, jossa olemme myyneet arpoja, pitäneet lapsille ongintaa ja tarjonneet ilmaista kasvomaalausta. Useana vuonna olemme järjestäneet paikalla myös Karjalan Apu vaatekeräyksen.

Klubin sähköposti:
espoo.city(at)lions.fi